Frossar dag..igen..

Gång på gång lovar jag mig själv att jag ska börja träna. Och jag ska äta nyttigt, men det händer ju aldrig.
Det är nog verkligen mitt problem, jag har aldrig riktigt tränat i mitt liv. Det är inte hälsosamt och jag vill börja träna. Men hur? Något bra förslag? 

Detta åt jag idag..
Känsliga läsare varnas;) Till frukost blev det två varma mackor med smällt ost, och det slankt ner med Oboy som jag gillar att ha minst 10 skedar i! *asgarv*

Lunchen i skolan bestog bara av några gurkbitar, nej jag bantar inte. Hatar bara skolmaten!

På hem vägen gick jag syrran och mamma och köpte pizza, tog nån nacho pizza..mumms

Och efter maten blev det cheese chips....Med coca cola. Så det här har inte varit en sån nyttig dag för min kropp.


*harkel* Haha, ska försöka bättra mig*harkel*


Kommentarer
Postat av: iPanda

Haha xD

Ett tips är att träna med en kompis, då blir det roligare. Själv vill jag börja på gym men vi får se ;)



xoxo

iPanda

2009-09-26 @ 01:18:53
URL: http://ilynxipanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0