Haha rolig dag ^^

Okej.. Dan började med att pappa kom. Han satte sig vid datorn och drack kaffe.
Jag gick nära honom och råkade välta ut hans kaffe kopp över hans mobil och min nya ipod touch -.- Jag är väldigt klummpig. Sedan gick vi till centrum och kollade i affärer. Vi gick in till hemtex och kollade, såklart råkade jag välta ner ett helt drapperi mitt framför tjejen i kassan som det visade sig att jag visste vem det var HAHA!:P

Och juste, pappas mobil och min ipod klarade sig *torkar pannan av svett*  Sen gick jag och tog hål i örat. Alltså ett till hål brevid det andra. Kan lägga upp bild senare  :)

Det var min roliga dag ^^
Är ni läsare också klumpiga eller är jag ensam?


Kommentarer
Postat av: iPanda

HAHAHAHA KLANTARSLE! XDDD

skojar bara, e själv likadan ^.^"



xoxo

iPanda

2009-09-27 @ 23:30:24
URL: http://ilynxipanda.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAH:P

2009-09-28 @ 16:42:00
URL: http://missblondina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0